torsdag 28. april 2011

5 Kategorier med BESTE FOTO

5 kategorier del 2 inneholdt kategoriene:


Portrett
- Sykkel
- Rom
- Blender/lukker
- Vår



Min største favoritt her var VÅR. Været var fint i påsken og da kom motivene rett i fanget på meg. Mitt beste foto denne gangen er ikke så overraskende. Det er et blomsterbilde. Min lidenskap for blomster som vokser hvor som helst og hvordan de vil, er noe av det vakreste jeg vet. Bildet er av en hage margeritt i gult. 


Iphone 3GS
ISO 64, f2,8, lukkertid 1/1181
Lyset i bildet har mye å si her. Blomsten kommer godt frem på grunn av det sterke sollyset som var denne dagen. Øyet på blomsten er bare helt fantastisk, og kontrasten mellom øyet og bladene er en drøm. Bildet er mykt og organisk, og har en veldig fin komposisjon. Blomsten er stilt litt mer til venstre i bildet næremere det gylne snitt og øyet på blomsten blir et interessepunkt. Mer om dette bildet kan du også lese her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar